Klantenservice

Wij doen altijd ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te regelen. Maar soms zijn er toch vragen over facturen, betalingen of andere zaken. Als je een vraag hebt, gebruik dan "vragen stellen". Wij zullen er dan voor zorgen dat je zo snel mogelijk antwoord krijgt. 

Hieronder staan een aantal veelgestelde vragen:

  1. Ik wil mijn betaalwijze aanpassen? Hoe kan ik dat regelen?
    Dat kan eenvoudig in mijn.dansschool-wesseling.nl. Houd er wel rekening mee dat de wijziging niet geldt voor facturen die al verzonden zijn.
  2. Ik betaal normaal via automatische incasso, maar krijg toch een factuur. Moet ik deze zelf overmaken?
    Het kan voorkomen dat een automatische incasso niet lukt. Na twee pogingen zullen wij een factuur sturen. Deze moet je dan zelf overmaken.
  3. Ik krijg een factuur voor de hele cursus, maar betaal liever in termijnen. Wat moet ik doen?
    Maak een ticket aan bij "vragen stellen" en wij zullen dit zo snel mogelijk regelen.
  4. Hoe kom ik in de Whatsapp groep van mijn les?
    Stuur een Whatsapp bericht naar 0152122720 en vermeld erbij voor welke les je aangemeld wilt worden. Je ontvangt een link, waarmee je jezelf in de groep kunt aanmelden.
  5. Wanneer is het vakantie?
    Op www.dansschool-wesseling.nl/vakanties staan alle vakanties vermeld. In uitzonderlijke gevallen wordt hiervan afgeweken. De docent zal je hiervan op de hoogte brengen.